• Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή και να δοκιμάσω αν μου ταιριάζει η προπόνηση;arrow_drop_down

    Οι εγγραφές γίνονται online μέσω της ιστοσελίδας μας, επιλέγοντας από το μενού, "Το προφίλ μου". Σε περιόδους αιχμής και όταν κρίνεται από τη διεύθυνση αναγκαίο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών μας, οι εγγραφές γίνονται μόνο από τη reception του γυμναστηρίου.

    Κάθε νέο μέλος έχει το δικαίωμα για δύο δωρεάν προπονήσεις που μπορεί να τις χρησιμοποιήσει έως και επτά μέρες από την ημερομηνία εγγραφής του.

  • Πώς κλείνω ραντεβού;arrow_drop_down

    Επέλεξε από το μενού "Πρόγραμμα" και επέλεξε την προπόνηση που θέλεις να κάνεις όποια μέρα και ώρα σε βολεύει.
    Από εκεί επέλεξε "Κράτηση" για να κλείσεις τη θέση σου. Εαν ένα τμήμα είναι γεμάτο, θα μπεις αυτόματα σε θέση αναμονής. Όταν ελευθερωθεί μια θέση σε αυτό το τμήμα, θα μεταφερθείς αυτόματα από τη θέση αναμονής στο τμήμα και θα σου έρθει η ενημέρωση μέσω email.

  • Πότε μπορώ να κλείσω τα ραντεβού μου;arrow_drop_down

    Κάθε Παρασκευή στις 00:01, τα ραντεβού της ερχόμενης εβδομάδας ανοίγουν για κρατήσεις. Μπορείς να κάνεις κράτηση για όσα τμήματα θέλεις από την ερχόμενη Δευτέρα μέχρι το επόμενο Σάββατο. Σου συστήνουμε να κλείσεις τα τμήματα που σε βολεύουν όσο πιο σύντομα μπορείς γιατί μπορεί να συμπληρωθούν οι θέσεις. Τα GOLD και PREMIUM μέλη έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν τα ραντεβού τους 24 ώρες νωρίτερα δηλαδή κάθε Πέμπτη στις 00:01.

  • Πόση ώρα νωρίτερα πρέπει να ακυρώσω το ραντεβού μου για να μην το χρεωθώ;arrow_drop_down

    Πρέπει να ακυρώσεις το ραντεβού σου 8 ώρες νωρίτερα από την ώρα έναρξης της προπόνησης για να σου επιστραφεί το credit. Για να ακυρώσεις το ραντεβού σου επέλεξε από το πρόγραμμα το τμήμα που έχεις κλείσει θέση και πάτησε "Ακύρωση".

  • Τί συμβαίνει αν δεν παρουσιαστώ στο τμήμα που έχω κλείσει θέση;arrow_drop_down

    Αν δεν μπορέσεις να έρθεις για την προπόνησή σου, θα χρεωθείς το ραντεβού σου κανονικά.

  • Πώς θα ξέρω αν βρίσκομαι σε ένα τμήμα και έχω βγει από τη λίστα αναμονής;arrow_drop_down

    Τη στιγμή που θα ελευθερωθεί μια θέση στο τμήμα που έχεις επιλέξει, θα σε ειδοποιήσουμε με email. Θυμήσου ότι όταν μπαίνεις στη θέση αναμονής δεν χρεώνεσαι, παρά μόνο όταν ελευθερωθεί μια θέση και φύγεις από την αναμονή. Αν αλλάξει το πλάνο σου και δεν σκοπεύεις να συμμετάσχεις στην προπόνηση, παρακαλούμε να ακυρώσεις τη θέση σου από τη λίστα αναμονής για να μην χρεωθείς σε περίπτωση που γίνει ακύρωση και ελευθερωθεί κάποια θέση από άλλο μέλος.

  • Τί πρέπει να κάνω όταν έρθω στο γυμναστήριο;arrow_drop_down

    Έλα νωρίτερα για την πρώτη σου προπόνηση και ενημέρωσε στην υποδοχή ότι αυτή είναι η πρώτη σου επίσκεψη για να σου κάνουμε μια ξενάγηση στους χώρους του γυμναστηρίου. Και θυμήσου, οι προπονήσεις σε όλα τα τμήματα απευθύνονται σε κάθε επίπεδο ασκούμενου, στην υποδοχή θα σε βοηθήσουμε για να επιλέξεις την κατάλληλη προπόνηση για εσένα και για ό,τι άλλο χρειαστείς.

  • Πόσο συχνά χρειάζεται να γυμνάζομαι για να δω αποτέλεσμα;arrow_drop_down

    Σου συστήνουμε να κάνεις 3 προπονήσεις κάθε εβδομάδα. Θα δεις αποτέλεσμα ακόμα και αν συμμετέχεις σε τμήματα Real Ryder ή Functional Suspension training ακόμα και 2 φορές την εβδομάδα, αλλά θα αισθανθείς το μέγιστο αποτέλεσμα αν μπορείς να προπονείσαι τουλάχιστον 3 φορές.

  • Πώς μπορώ να ξέρω αν βελτιώνομαι / Πώς μπορώ να παρακολουθώ την απόδοσή μου;arrow_drop_down

    Κάθε φορά που προπονείσαι μπορείς να βλέπεις τα επίπεδα που δουλεύει το σώμα σου, καθώς και των εκτιμώμενων θερμίδων που καις, μέσω τηλεμετρίας που παραλαμβάνεις κάθε φορά που έρχεσαι στο γυμναστήριο.
    Και αν δεν σε ενδιαφέρουν οι αριθμοί, απλώς απόλαυσε την προπόνηση.

  • Ποιά τμήματα να επιλέγω;arrow_drop_down

    Όλα, εκτός και αν έχεις κάποιον περιορισμό ή κάποιον ειδικό στόχο! Η μια προπόνηση συμπληρώνει την άλλη απόλυτα και προσφέρουν πραγματική εκγύμναση όλου του σώματος. Ο συνδυασμός τους είναι ο απόλυτος τρόπος να πάρεις την καλύτερη ολική προπόνηση.

  • Ποια προγράμματα περιλαμβάνονται στη συνδρομή μου;arrow_drop_down

    Ανάλογα με το πακέτο που θα διαλέξεις, θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα credits της συνδρομής σου με όποιον τρόπο θέλεις στα τμήματα που περιλαμβάνονται.
    Ρώτησέ μας για να μάθεις τί επιλογές υπάρχουν.

  • Λήγουν κάποια στιγμή τα credits μου;arrow_drop_down

    Ναι, τα credits λήγουν κάθε φορά που λήγει και η ημερομηνία του πακέτου που έχεις αγοράσει.

  • Μπορώ να αγοράσω και να χαρίσω credits ή ένα πακέτο σε ένα φίλο;arrow_drop_down

    Ναι! Απλά ζήτησέ το στην υποδοχή του γυμναστηρίου . Μπορείς να αγοράσεις έναν αριθμό προπονήσεων ή ένα πακέτο και να το δώσεις σαν δώρο σε κάποιον άλλο.

  • Μπορώ να δώσω μερικά από τα credits μου σε ένα φίλο;arrow_drop_down

    Όχι, τα credits δεν μπορούν να μεταβιβαστούν σε άλλο λογαριασμό.

  • Μπορώ να παγώσω τη συνδρομή μου αν χρειαστεί να λείψω;arrow_drop_down

    Ναι! Έχεις το δικαίωμα να παγώσεις τη συνδρομή σου έως και ένα μήνα μέσα σε ένα έτος (1η Σεπτέμβρη έως 31 Αυγούστου).
    Μπορείς να παγώσεις τη συνδρομή σου καλώντας τη reception για να την παγώσουμε εμείς ή να την παγώσεις μέσω της εφαρμογής από το προφίλ σου.
    Φρόντισε να το κάνεις από την πρώτη μέρα που θα απουσιάσεις για να παραταθεί η συνδρομή σου όσες μέρες λείψεις.

  • Μπορώ να προπονούμαι αν είμαι έγκυος;arrow_drop_down

    Συμβουλέψου τον γιατρό σου πρώτα - έχουμε κατά καιρούς αρκετές μέλλουσες μαμάδες που προπονούνται.

Συχνές Ερωτήσεις - RealRyder

  • Μπορώ να ρυθμίσω το ποδήλατο στα μέτρα μου;arrow_drop_down

    Τα ποδήλατα Real Ryder είναι φτιαγμένα για να προσαρμόζονται στο σώμα σου:
    Ανύψωση/χαμήλωμα σέλας
    Ανύψωση/χαμήλωμα τιμονιού
    Ρύθμιση απόστασης μεταξύ σέλας και τιμονιού
    Πετάλια δύο όψεων για κανονικό παπούτσι ή ποδηλατικό με σχαράκια

    Σε κάθε προπόνηση οι γυμναστές μας θα σε βοηθήσουν με αυτές τις ρυθμίσεις.

  • Τί να φοράω σε μια προπόνηση ποδηλασίας Real Ryder;arrow_drop_down

    Συστήνουμε άνετα ρούχα που δεν κρατάνε τον ιδρώτα και αφήνουν το σώμα να αναπνέει, καθώς επίσης και ποδηλατικό σορτσάκι με μαξιλαράκι.

  • Είναι ασφαλής η προπόνηση στα ποδήλατα εσωτερικού χώρου Real Ryder;arrow_drop_down

    Οι προπονήσεις στα ποδήλατα Real Ryder είναι σχεδιασμένες για να είναι ασφαλείς. Ακολουθούμε κάθε προπονητικό πρωτόκολο στην αθλητική βιομηχανία και όλοι μας οι προπονητές έχουν δεχτεί την κατάλληλη εκπαίδευση και πιστοποίηση. Παρόλα αυτά, σας παροτρύνουμε να ακολουθείτε τις συμβουλές μας για τον σχεδιασμό του προπονητικού προγράμματος που είναι κατάλληλο για εσάς.

Συχνές Ερωτήσεις - Functional Training

  • Τί είναι το Functional Suspension training;arrow_drop_down

    Το Functional Suspension training (Λειτουργική προπόνηση), είναι προπόνηση για όλο το σώμα που βασίζεται σε κίνηση σε κάθε επίπεδο χρησιμοποιώντας κυρίως το βάρος του σώματος, σχεδιασμένη για μυική ενδυνάμωση, γράμμωση, ευλυγισία, βελτίωση στάσης σώματος και αποκατάσταση. Να περιμένεις μια δυναμική, γεμάτη ενέργεια προπόνηση.

  • Πρέπει να είμαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση για να συμμετέχω σε μια λειτουργική προπόνηση; arrow_drop_down

    Το Functional Suspension training έχει σχεδιαστεί να είναι κατάλληλο για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης.

  • Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να κάνω Functional Suspension training;arrow_drop_down

    Προτείνουμε δύο με τρεις προπονήσεις την εβδομάδα για να μπορεί το σώμα σου να ανακάμπτει και να έχεις καλύτερα αποτελεματα στη δύναμη, την ενέργεια και στη γράμμωση.

  • Τί πρέπει να έχω μαζί μου στην προπόνηση;arrow_drop_down

    Άνετα ρούχα για να κινείσαι ελεύθερα και να αναπνέει το σώμα σου, αθλητικά παπούτσια, πετσέτα και νερό.

   

Free Motion

Ψαρών & Ιερολοχιτών 1
Καλαμάτα - Ελλάδα
+30 2721 55 07 06
kalamata@freemotion.gr

Ώρες Λειτουργίας Γραμματείας
Δευτέρα έως Παρασκευή
18:00 - 22:00